ღ♥ღ بزرگترین آرشیو SMS ایرانღ♥ღ

هر SMS که ساخته بشه همون شب در وبلاگ قرار میگیره!

ღ♥ღ بزرگترین آرشیو SMS ایرانღ♥ღ

هر SMS که ساخته بشه همون شب در وبلاگ قرار میگیره!

اس ام اسهای جدید

یکی بود یکی نبود اون که بود تو بودی اون که توی قلب تو نبود من بودم یکی داشت یکی نداشت اون که داشت تو بودی اون که جز تو کسی رو نداشت من بودم یکی خواست یکی نخواست اون که خواست تو بودی اون که نخواست از تو جدا بشه من بودم یکی رفت یکی نرفت اون که رفت تو بودی اون که نرفت تا از تو جدا بشه من بودم
تنها زمانی که احساس کردم خیلی خوشبختم لحظه ای بود که هیچ کسی صدای فریاد هام رو نمیشنید منم تا تونستم فریاد زدم
گاهی آن قدر غرق در آرزوهای خود هستی که فراموش میکنی خود آرزوی کسی هستی
هیچوقت از دوست داشتن انصراف نده..حتی اگه کسی بهت دروغ گفت بازم بهش فرصت بده...عشق رو تجربه کن حتی اگر توش شکست بخوری .......اینو بدون که اگه کسی وارد زندگیت شد و گذاشت رفت علاوه بر اینکه خاطره بجا میزاره می تونه یه تجربه هم بجا بزاره
خنده بر لب میزنم تا کس نداند راز من....ورنه این دنیا که ما دیدیم خندیدن نداشت
پائیز نمی داند که درختان، بهار را در قلب خود پنهان کرده اند
هر روز صبح در آفریقا وقتی خورشید طلوع می کند یک غزال شروع به دویدن میکند و می داند سرعتش باید از یک شیر بیشتر باشد تا کشته نشود هر روز صبح در آفریقا وقتی خورشید طلوع می کند یک شیر شروع به دویدن می کند و می داند که باید سریع تر از آن غزال بدود تا از گرسنگی نمیرد مهم نیست غزال هستی یا شیر با طلوع خورشید دویدن را آغاز کن. " آنتونی رابینز
***میان هزاران دیروز ومیلیون ها فردا یک امروز وجود دارد بس بیایید قدرش را بدانیم***


دوستان عزیز شما می توانید اس ام اس های خود را به شماره 09365730068 ارسال نمایید تا با نام خودتان بر روی وبلاگ ثبت شود.
همچنین دوستانی که در کلوب عضو هستند جهت حمایت از این وبلاگ بر روی داغ کن - کلوب دات کام داغ کن - کلوب دات کام کلیک کنند.

نظرات 2 + ارسال نظر
انجمن تخصصی الکترونیک ایران یکشنبه 29 دی‌ماه سال 1387 ساعت 01:43 ق.ظ http://www.electronix.ir

سلام.
وبلاگتون رو دیدیم. نسبتا خوب بود.
از سایت ما هم در صورت تمایل بازدید کنید.

با سپاس
انجمن متخصصان الکترونیک ایران

tablighat سه‌شنبه 1 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 12:43 ب.ظ http://bhb.blogfa.com

با سلام
وبلاگ خیلی قشنگی داشتی. هی پیشنهاد برات داشتم.
اگر دوست داری آماره وبلاگت بره بالا یا اینکه روی تبلیغاتت بیشتر کلیک بشه یه سری به وبلاگ من بزن..... پشیمون نمیشی
نترس لینک باکس نیست.... به راحتی میتونی بازدید وبلاگت رو بالا ببری.. http://bhb.blogfa.com
یا اینکه به آی دی من تو یاهو مسنجر پی ام بده
yahoo id ::: gold.0511
موفق باشی. منتظر خبرت هستم عزیز. یا حق.
خدانگهدار

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد