ღ♥ღ بزرگترین آرشیو SMS ایرانღ♥ღ

هر SMS که ساخته بشه همون شب در وبلاگ قرار میگیره!

ღ♥ღ بزرگترین آرشیو SMS ایرانღ♥ღ

هر SMS که ساخته بشه همون شب در وبلاگ قرار میگیره!

اس ام اس عاشقانه زمستانی

عشق یعنی : چون خورشید ، تابیدن بر شب های دوست و چون برف ، ذوب شدن بر غم های دوست  

 

 میدونی فرق من با برف چیه ؟ .... برف میاد و به زمین میشینه ، ولی من همین جوری هم به دل میشینم .  

 

 دونه های برف از آسمون فقط برای دیدن چشمات پایین میان ، اما پاشونو که به زمین میزارن فدای مهربونی هات میشن  

 

 آرزو دارم با بارش هر دونه از برف زمستونی یه غم از رو دلت کم بشه نازنینم ...  

 

 آرزو می کنم غمهای دلت ، برن زیر برفهای زمستونی و دلت سفید همیشه بدون غم بمونه .  

 

 امیدوارم روزای زمستونیت مثل دل من که از عشق تو لبریزه گرم باشه .... روزای زمستونیت قشنگ  

 

 لیز خوردن بهونه ای ست تا دست هایی رو که دوست داری محکمتر فشار بدی ....  

 

از فرش فروشی مزاحمتون میشم . اجازه میدین دلمو فرش زیر پاتون کنم تا هیچ جا جز دل من پا نزارین  

 

ببخشید مزاحم شدم ! مهرتون تو دلم جا مونده بود ، گفتم دنبالش نگردی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد