ღ♥ღ بزرگترین آرشیو SMS ایرانღ♥ღ

هر SMS که ساخته بشه همون شب در وبلاگ قرار میگیره!

ღ♥ღ بزرگترین آرشیو SMS ایرانღ♥ღ

هر SMS که ساخته بشه همون شب در وبلاگ قرار میگیره!

سری دوم از اس ام اس های شب یلدا

چون تیر رها گشتـه ز چلّـه شده ایم!
مهمان شمــا در شب چلّـه شده ایم!
از برکت ایـن سفــره ی الــوان شما
تا خرخره خورده،چاق و چلّـه شده ایم!


محفل آریائی تان طلائی ? دلهایتان دریائی
شادیهایتان یلدائی ? پیشاپیش مبارک باد این شب اهورائی



قیمت پماد سوختگی شب یلدا(چله)خیلی خیلی بالا میره.
اگه نگرفتی زود تر بخرش شاید هندوانه ای که گرفتی سفید در بیاد هااا
اون وقت لازمت میشه!!!


تو خوبی!
تو بهترینی!
تو تکی!
.
.

آماده باش
.
.
.
.
.
فردا روز بزرگیه روزی که منتظرش بودی
چشم همه به تو
خیلی روت حساب کردم فردا شمرده میشی

بین چگونه قناری ز شوق می لرزد
نترس از شب یلدا بهار آمدنی است


اینم یه
sms
مخصوص شب یلدا. واسه افرادی که دوستشون داری بفرست میدونم خوشحال میشن. نگران هزینشم نباش یه شب که هزار شب نمیشه.
عمرتون صد شب یلدا
دلتون قدر یه دنیا
توی این شبهای سرما
یادتون همیشه با ما
دل خوش باشه نصیبت
غم بمونه واسه فردا



بیا ای دل کمی وارونه گردیم ، برای هم بیا دیوونه گردیم ، شب یلدا شده نزدیک ای دوست، برای هم بیا هندونه گردیم . شب یلدا مبارک


میان دوستـــان افتاده ای تک / رخت هندونه ،زلفت عین پشمک!
برایت می زنم اینک پیامک / شب یلدای تو ای گــــــل! مبارک!
 

 

حتی طولانی ترین شب نیز به خورشید می رسد . . .


تو میری و من فقط نگاهت می کنم ، تعجب نکن که چرا گریه نمی کنم ، بی تو یک عمر فرصت برای گریستن دارم ، اما برای دیدن تو همین یک لحظه باقیست ،
تا یلدایی دیگر انتظارت را خواهم کشید . . .


چند ساعت بیشتر به آخر پاییز نمونده، جوجه هاتو شمردی!؟


توی سرمای این شب طولانی به فکر بی خانه مان هایی که چشم میزنند تا زودتر صبح بشه هم هستی ؟


شادیتون 100 شب یلدا دلتون قد یه دریا توی این شبای سرما یادتون همیشه با ما
یلدا مبارک . . .


روی گل شما به سرخی انار ، شب شما به شیرینی هندوانه ، خندتون مانند پسته و عمرتون به بلندی یلدا . شب یلدا مبارک . . .


یلدا یعنی یادمان باشد که زندگی آنقدر کوتاه است که یک دقیقه بیشتر با هم بودن را باید جشن گرفت.
یلدایتان مبارک.


ما منتظر صبح شب یلداییم
دستی به دعا تا فرج فرداییم . . . 


 

www.2mim.blogsky.com

اس ام اس های شب یلدا

من دارم شنبه می رم، فکر نکنم دیگه همدیگر رو ببینیم... منو فراموش نکن و به خاطر تمام بدی هام منو ببخش...

از طرف پاییز - یلدا مبارک  

 

بین چگونه قناری ز شوق می لرزد

نترس از شب یلدا بهار آمدنی است  

 

ما منتظر صبح شب یلداییم

دستی به دعا تا فرج فرداییم  

 

روی گلتون به سرخی انار

شبتون به شیرینی هندوانه

خنده هاتون مثل پسته

و عمرتون به بلندی یلدا

شب یلدا مبارک  

 

بیا ای دل کمی وارونه گردیم

برای هم بیا دیوونه گردیم 

 شب یلدا شده نزدیک ای دوست

برای هم بیا هندونه گردیم!  

 

یلدا یعنی یادمان باشد که زنگی آنقدر کوتاه است، که یک دقیقه بیشتر با هم بودن را باید جشن گرفت  

 

تو خوشگلترین، خوشتیپ ترین و با کلاس ترین آدم روی زمین هستی

اینم هندونه شب یلدات! بذار تو یخچال تا خنک بشه!  

 

عمرتون 100 شب یلدا

دلتون قد یه دریا

توی این شبای سرما

یادتون همیشه با ما

شب یلدا مبارک  

 

محفل آریایی تان طلایی

دلهایتان دریایی

شادی هایتان یلدایی

پیشاپیش مبارک باد این شب اهورایی  

 

بلندترین شب سال هم خورشید را ملاقات خواهد کرد و این یعنی بوسه گرم خداوند بر صورت زندگی وقتی همه چیز یخ می زند.

یلدا مبارک  

 

یلدا یعنی بهانه ای برای در کنار هم شاد بودن و زندگی یعنی همین بهانه های کوچک گذرا.

یلداتان مبارک و زندگیتان پر از بهانه های شاد باد.

www.2mim.blogsky.com

اس ام اس شعر گونه

در این شبها چه خاموشم .... به یاد تو هم آغوشم .... به من گفتی وفادارم .... چه شد کردی فراموشم  

 

اتل متل ستاره .... گلم دوستم نداره ..... نه اس ام اس نه یک زنگ .... دلم شده براش تنگ  

 

گر بازی روزگار تکه تکه کند قلب مرا .... روی هر تکه از آن مینویسم نام تو را  

 

خنده بر لب میزنم تا کس نداند راز من .... ور نه این دنیا که من دیدیم خندیدن نداشت  

 

امشب به رسم عاشقی یادی ز یاران میکنم ..... در غربتی تاریک و سرد از  غم حکایت میکنم ..... امشب وجودم خسته است از سردی دلهای سرد ..... آیا تو هم در یاد من هستی در این شبهای درد ؟  

 

خوشتر از دوران عشق ایام نیست .... بامداد عاشفان را شام نیست .... مطربان رفتند و صوفی در سما ..... عشق را آغاز هست انجام نیست  

 

ای که مدتهاست با من نیستی .... من همانم که تو با او زیستی .... رنجهایم را شنیدی باز هم ..... عاقبت گفتی ای ای غریبه کیستی ؟  

 

روی قلبم بنویسید کبوتر شد و رفت ..... زیر باران غزلی خواند ، دلش تر شد و رفت .... روز میلاد همان روز که عاشق شده بود ..... مرگ با لحظه میلاد برابر شد و رفت   

 

www.2mim.blogsky.com

اینم اس ام اسهای جدید

زلیخا موفق شد به یوزارسیف شماره بدهد! هیچکس تنها نیست... همراه اول 

 

(SMS مخصوص نیمه شب) شرمنده به خدا، آره می دونم خواب بودی، خوب بابا فحش نده دیگه، کارت داشتم که بیدارت کردم. می خواستم بدونم ماهی وقتی غذا می خوره، آب نمی ره تو دهنش؟  

 

 

صبح که از خواب پا میشی 2 کار انجام بده

خدا را شگر کن چون زنده ای

برو حموم چون بقیه هم می خوان زندگی کنن !  

 

 

18 آذر: پس از استقبال کم نظیر از سریال حضرت یوسف، سریال حضرت نوح در دست اقدام است.

از شما علاقمندان جهت تست بازی در فیلم کشتی نوح دعوت می گردد.

به جهت نیاز به هر دو جنس (نر وماده) افراد متأهل در اولویت می باشند. 

 

 

17 آذر:

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

این پیامک جهت خراب کردن دکمه پایین گوشی شما ارسال شده و استفاده دیگری ندارد. 

www.2mim.blogsky.com

اس ام اس عاشقانه

مثل شقایق زندگی کن ، کوتاه اما زیبا ! مثل پرستو کوچ کن ،فصلی اما هدفمند ! مثل پروانه بمیر ، دردناک اما عاشق !  

 

آخر از عشق تو ساکن در کلیسا می شوم ..... میکشم دست از مسلمانی مسیحا می شوم ..... یا لباس عاشقی را از تنم بیرون کنید ..... یا که من خاکستر کوی رفیقان می شوم  

 

نفرین به اون کسایی که روی دلا پا میزارن ...... تا که می بینن عاشقی ، میرن و تنهات میزارن ..... نفرین به آدمایی که تو سینه ها دل ندارن ...... عاشق عشاق کُشن ، رحم و مروت ندارن !!  

 

همانطور که به زیبایی تو خیره شده ام ، با خود می اندیشم ، هرگز فرشته ای را دیده ام که در ارتفاعی چنین پایین پرواز کند  

 

پیش ما سوختگان مسجد و میخانه یکیست ..... حرم و دیر یکی صبحه و پیمانه یکیست ..... این همه جنگ و جدل حاصل کوته نظریست ..... گر نظر پاک کنی کعبه و بتخانه یکیست  

 

قلب من در هر زمان خواهان توست ..... این دو چشمان عاشقم مهمان توست ...... گرچه لبریز از غمی درمانده ام ..... این نگاهم در پی درمان توست ....  

 

به روی گونه تابیدی و رفتی ..... مرا با عشق سنجیدی و رفتی ..... تمام هستی ام نیلوفری بود ..... تو هستی مرا چیدی و رفتی  

 

میگن به یاد یکی بخوابی خوابشو میبینی! می میرم برات تا همیشه ببینمت !  

 

گل را یک روز ، تو را هر روز ، گل را تا وقت پژمردن ، تو را تا وقت مردن ، دوستت دارم .  

 

باغبان درب را نبند من فرد گلچین نیستم ، من اسیر یک گلم دنبال هر گل نیستم .  

 

با تو از خاطره‌ها سرشارم .... با تو تا اکثر شب بیدرم .... عشق من دست تو یعنی خورشید .... گرمیه دست تو را کم دارم !  

 

ماهی به آب گفت : تو نمیتونی اشکای منو ببینی , چون من توی آبم .... آب جواب داد اما من میتونم اشکای تو رو احساس کنم چون تو توی قلب منی ...  

 

هیچ کس نمی تواند به عقب برگردد و از نو شروع کند ، اما همه می توانند از همین حالا شروع کنند و پایان تازه ای بسازند  

 

تا خدا بنده نواز است به خلقش چه نیاز .... می کشم ناز یکی تا به همه ناز کنم  

 

صبر کردن دردناک است ، و فراموش کردن دردناکتر ، ولی از این دو دردناک تر این است که ندانی باید صبر کنی یا فراموش  

 

زندگی بدون عشق همچون باغ بدون آفتاب است که گل ها در آن مرده اند .   

 

www.2mim.blogsky.com

اس ام اس ویژه عید غدیر خم

عید کمال دین . سالروز اتمام نعمت و هنگامه اعلان وصایت و ولایت امیر المومنین علی علیه السلام بر شیعیان و پیروان ولایت خجسته باد  

 

خورشید چراغکی ز رخسار علیست .... مه نقطه کوچکی ز پرگار علیست ..... هر کس که فرستد به محمد صلوات .... همسایه دیوار به دیوار علیست ...... عید غدیر مبارک  

 

روز عید غدیر خم از شریف ترین اعیاد امت من است . پیامبر اکرم (ص)  

 

نازد به خودش خدا که حیدر دارد .... دریای فضائلی مطهر دارد ..... همتای علی نخواهد آمد و الله .... صد بار اگر کعبه ترک بردارد ..... عید غدیر خم مبارک باد  

 

خدایا به حق شاه مردان .... مرا محتاج نامردان مگردان  

 

دلا امشب به می باید وضو کرد .... و هر ناممکنی را آرزو کرد ..... عید غدیر بر شما مبارک  

 

 علی در عرش بالا بی نظیر است .... علی بر عالم و آدم امیر است ..... به عشق نام مولایم نوشتم ... چه عیدی بهتر از عید غدیر است ؟  

 

آنان که علی خدای خود پندارند .... کفرش به کنار عجب خدایی دارند  

 

چون نامه ی اعمال مرا پیچیدند .... بردند به میزان عمل سنجیدند ...... بیش از همه کس گناه ما بود ولی .... آن را به محبت علی بخشیدند  

 

تمام لذت عمرم در این است .... که مولایم امیرالمومنین است ...... عید غدیر خم بر شما مبارک  

 

نه فقط بنده به ذات ازلی می نازد .... ناشر حکم ولایت به ولی می نازد ...... گر بنازد به علی شیعه ندارد عجبی .... عجب اینجاست خدا هم به علی می نازد  

 

هان ! ای مردمان ! علی را برتر بدانید ، که او برترین انسان از زن و مرد بعد از من است ... هر که با او بستیزد و بر ولایتش گردن ننهد نفرین و خشم من بر او باد . ( خطبه ی غدیریه )  

 

قرآن به جز از وصف علی آیه ندارد .... ایمان به جز از حب علی پایه ندارد ..... گفتم بروم سایه لطفش بنشینم .... گفتا که علی نور بود سایه ندارد .... عید غدیر خم مبارک  

 

شبی در محفلی ذکر علی بود .... شنیدم عارفی فرزانه فرمود ..... اگر آتش به زیر پوست داری .... نسوزی گر علی را دوست داری  

 

خورشید شکفته در غدیر است علی .... باران بهار در کویر است علی ...... بر مسند عاشقی شهی بی همتاست .... بر ملک محمدی امیر است علی ..... عید غدیر خم بر شما مبارک  

 

مدح علی و آل علی بر زبان ماست .... گویا زبان برای همین در دهان ماست  

 

روز مـحـشــر پـرسـیـد ز مـن رب جـلـی .... گفت تو غـرق گنـاهی ؟ گفتمش یـا رب بلی ..... گفت پس آتش نمیـگیرد چـرا جـسم و تنـت .... گفتمش چون حـک نمودم روی قلبم یا علی  

 

نام علی : عدالت _ راه علی : سعادت _ عشق علی : شهادت _ ذکر علی : عبادت _ عید علی : مبارک  

 

ما زین جهان از پی دیدار می رویم .... از بهر دیدن حیدر کرار می رویم ..... درب بهشت گر نگشایند به روی ما ..... گوییم یا علی و ز دیوار می رویم  

 

عجب تمثیلی است این که علی مولود کعبه است .... یعنی اینکه باطن قبله را در امام پیدا کن . عید غدیر خم مبارک  

 

ای خدای مرتضی ، گردی از گام های فتوت مرتضی را بر سر جهانیان بپاش تا ریشه نامردی در جهان بخشکد . عید غدیر خم ، عید ولایت و امامت مبارک  

 

اگر خلق عالم علی را می شناختند ، دوستش می داشتند و اگر خلق عالم علی را دوست می داشتند ، جهنم آفریده نمی شد .  

 

به روز غدیر خم از مقام لم یزلی ..... به کائنات ندا شد به صوت جلی ..... که بعد احمد مرسل به کهتر و مهتر ...... امام و سرور و مولا علیست علی ..... عید غدیر خم بر شما مبارک  

 

رسولی کز غدیر خم ننوشد ، ردای سبز بعثت را نپوشد . عید غدیر خم مبارک   

 

www.2mim.blogsky.com

اس ام اس های توپ سرکاری

یادت باشه تو صحرای قلبم تو تنها شتری !!!!  

 

اگه یه روز بری سفر بری ز پیشم بی خبر.......... فقط سوغاتی یادت نره  

 

خدا خیرت بده، شنیدم می ری بهزیستی برای اونایی که انگشت ندارن دست تو دماغشون می کنی!  

 

دلم می خواد واست بمیرم ... اما حیف که پهلوانان نمی میرند!  

 

در پی سهمِیه بندی شدن بنزیِن قیمت الاغ به شدت افزایش یافت ... برو خوشحال باش قیمتت رفته بالا ... !  

 

اگه بنزین کوپنی شده زیاد ناراحت نیستم ، چون از این به بعد قدر تو را بیشتر می دونم و حداقل برای رفتن به مزرعه سوار تو می شم الاغ جونم !  

 

دولت از اینکه مجلس حتی کارتهای صد آفرین دوران ابتدایی کردان را هم نپذیرفت ابراز تاسف کرد  

 

نام نویسی جهت اعزام فوری به حج تمتع امسال شروع شده است ..... جهت اقدام به دفتر تهیه و ارسال چارپایان جهت ذبح در عید قربان مراجعه فرمایید .  

 

شبی پرسیدمش با بیقراری به غیر از من کسی را دوست داری ..... به چشمش اشک شد از شرم ساری میان گریه هایش گفت آری   

 

www.2mim.blogsky.com