ღ♥ღ بزرگترین آرشیو SMS ایرانღ♥ღ

هر SMS که ساخته بشه همون شب در وبلاگ قرار میگیره!

ღ♥ღ بزرگترین آرشیو SMS ایرانღ♥ღ

هر SMS که ساخته بشه همون شب در وبلاگ قرار میگیره!

اس ام اس عاشقانه

زدرد عشق توبا کس حکایتی که نکردم ..... چرا جفای تو کم شد ؟ شکایتی که نکردم !!!  

 

گر نرخ بوسه را لب جانان به جان کند ..... حاشا که مشتری سر مویی زیان کند  

 

تو را برای وفای  تو دوست می دارم ..... و گرنه دلبر پیمانه شکن فراوان است  

 

عاشقت خواهم ماند بی آنکه بدانی ... دوستت خواهم داشت بی آنکه بگویم ... درد دل خواهم گفت بی هیچ کلامی ... گوش خواهم داد بی هیچ سخنی ... در آغوشت خواهم گریست بی انکه حس کنی ... در تو ذوب خواهم شد بی هیچ حرارتی !!! ... این گونه شاید احساساتم نمیرد  

 

میدونی قشنگی زندگی به چیه ؟؟ اینه که تو بی خبر باشی یکی به خاطر تو با خدا راز و نیاز می کنه  

 

نمیگم دلم اسیره .... نمیگم پیش تو گیره .... من میگم اگه نباشی .... دلم از غصه می میره  

 

عطر حرفات واسه من بوی گل شقایقه ..... تو رو دیدن واسه من قشنگ ترین دقایقه  

 

غیر از غم عشق تو ندارم غم دیگر .... شادم که جز این نیست مرا همدم دیگر    

www.2mim.blogsky.com 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد