ღ♥ღ بزرگترین آرشیو SMS ایرانღ♥ღ

هر SMS که ساخته بشه همون شب در وبلاگ قرار میگیره!

ღ♥ღ بزرگترین آرشیو SMS ایرانღ♥ღ

هر SMS که ساخته بشه همون شب در وبلاگ قرار میگیره!

اس ام اس های قشنگ شعری

دلت شاد و لبت خندان بماند .... برایت عمر جاویدان بماند ..... خدا را میدهم سوگند بر عشق .... هر آن خواهی برایت آن بماند .... به پایت ثروتی افزون بریزد ..... که چشم دشمنت حیران بماند ..... تنت سالم سرایت سبز باشد ..... برایت زندگی آسان بماند ..... تمام فصل سالت عید باشد ..... چراغ خانه ات تابان بماند    

 

من پذیرفتم شکست عشق را .... تلخی برخورد های زشت را ..... من پذیرفتم که عشق افسانه است .... این دل درد آشنا دیوانه است .... میروم از رفتن من شاد باش .... از عذاب دیدنم آزاد باش ..... آرزو دارم بفهمی درد را .... تلخی برخورد های سرد را   

 

سوختم باران بزن شاید تو خاموشم کنی ..... شاید امشب سوزش این زخم ها را کم کنی .... آه باران من سراپای وجودم آتش است ..... پس بزن باران .. بزن شاید تو خاموشم کنی  

  

امشب به رسم عاشقی یادی ز یاران میکنم ..... در غربتی تاریک و سرد از غم حکایت میکنم ..... امشب وجودم خسته است از سردی دلهای سرد ...... آیا تو هم در یاد من هستی در این شبهای سرد ؟   

 

آدمک آخر دنیاست بخند .... آدمک مرگ همین جاست بخند ..... دست خطی که تو را عاشق کرد ..... شوخی کاغذی ماست بخند ..... آدمک خر نشوی گریه کنی ..... کل دنیا سراب است بخند ..... آن خدایی که بزرگش خواندی ..... به خدا مثل تو تنهاست بخند   

 

در بازی دل ، نگاه من مست تو بود .... هر برگ دلم شکسته پابست تو بود ..... من شاه دلم را به زمین انداختم  ..... اما چه کنم که تک دلم دست تو بود .  

www.2mim.blogsky.com 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد